Gizemliince Merhabalar Kızlar, Kilomuz 2500 olmuş bu gidişle giderse normal doğum olmicak gibi sizin bu haftalarda kilolar nasıldı?😊
isyo Gizemliince 34+2de 3kiloydu doktor normal doğum zor olur dedi su an 34+5 ama şu gün sezeryan olur diye de tarih vermedi
Deletedmom2 Gizemliince benimde 33+4te 2,5 kilo 49 cm dedi sezeryan için tarih verdi, bu şekilde normal doğuramazsın dedi 38 haftada sezeryan olcam inşallah
35ebruada Seraaaa Maşallahh 🧿 inşallah bende iki gün sonra bu kilolara yakın duyarım malum erken Doğum riskinden ötürü kilo alsın diye yalvarıyorum ☺️
isyo Aysunnrrr açıkcası aşırı yemek seçerim ne hi çorba içmişimdir ne bi pilav:D eşim yemek seçmesen kaç kilo olurdu der:D
LeylaCan Deletedmom2 neden normal olmazmış peki kilo mu fazlaymış? ben de perşemve gidicem muhtemelen 2.5 tur kilosu çünkü iki hafta önce 2 kiloydu
Prensesgeliyor Deletedmom2 33+3 de 2 kilo dedi doktorum ve 10 günlük geride kilosu dedi benimki 10 gün gerideyse sizinki tam demekki haftasına göre hemen neden sezaryen demiş olması gereken kiloda bebeğiniz
Deletedmom2 LeylaCan baş çevresi büyük olduğu için olmaz dedi şimdiden 10a yaklaşmış Doğuma kadar dahada büyüyecek haliyle
Seraaaa 35ebruada hicte bisey ypmdim kuzum kilo alsin diye normal dogum icin almamasi lazim daha fazla bklim sezeryan yolu gorunuyo boyle gderse