Mrv_ycgl açıkçası ilk doğumum sezeryan olsaydı da ikincisini de sezeryan yapsaydım diye çok söyledim .ama normal doğumun en güzel yanı hemen ayaklanmak. Benim de etrafım kalabalık değil kendi başımın çaresine bakmak zorunda olanlardanım ayaklanmam gerekiyordu. Yine de öneririm Çünkü sezeryanda sonrasında çekiyorsun normal doğumda başında çekiyorsun