Gamzee21 Kızlar allah nasip ederse 1 ay kaldı doğuma, Bu aya girdiğimizden beri karnım sürekli sert Acaba erkek ondan mı ? Kızıma hamileyken böyle bişey yoktu Uzanırsam yumuşak oturdugum yerde sürekli sert anlamadım 🙄🙄🙄
Umutlubirkadin Gamzee21 Sorunuzun tam yanitini bilmiyorum ama ben 21+1 im bendede ara sıra oluyor sizdede olmusmuydu?
Mervemehr Gamzee21 benim de ara ara sert gergin hatta ara ara da yumuşak. Özellikle dışarda yürürken taş gibi oluyo bi sorun olduğunu düşünmüyorum benim bayadır bu şekilde doktor da bakıyo devamlı. Doğuma benim de 1 aydan az kaldı aynıyız😊
Atikeemre14 sdsd sızınle gunlerımız aynı cınsıyet ne bende aynısı oluyor helekı aksamları dahada cok gerılıyor patlayacakmıs gıbı oluyor 🙈
Gamzee21 Mervemehr evet yürürken felan karnım taş gibi yani sert oluyor, sağlıkla gelir insallah bebişlerimiz🥰🥰
Kerem_alyadua Gamzee21 bende 34+4 oldum hem özele hem devlet hastanesine gidyrm her gittiğimde doktora söylüyorm normal diyor az kaldı zaten doğuma bebek büyüdkce daha sık olmaya basladı
Sevimnaz Gamzee21 benimde sert gecen hafta nst de sanci cikti doktor karnin sertleşmiştir ordan anlarsın dedi kasılma mı oluyor bilmiyorum sonra 1.5 lt su içip tekrar girdim nstye duzeldi
Rabia411 Gamzee21 bende 21 haftalığım karnım sert dedi doktor kasıklarımda sertlik hissediyorum benimki de oğlan rahim ağzına baktı kapalı rahim boyu da 35 çıktıacaba niye sert doktor hiç bişey demedi
Gamzee21 Rabia411 heralde bildiğim kadarıyla erkek cocukları öyle sert oluyor.. Sağlıkla doğar inşallah 🥰♥️
sdsd Atikeemre14 ben sezeryan olmayı düşünüyorum doğum fobim var, ona hazır değilim o yüzden 40.hafta 30 ekimdi, 38 de alsa 15- 20 ekim diye düşünüyorum daha henüz doğumu planlamadık, nst ye girmeye baslıcam kontrollerim 2 haftaya bir düştü
Atikeemre14 sdsd bız haftada bır gıdıyoruz kontrlo seker odlugu ıcın ben okadar beklıyecegını sanmıyorum ama hayrılısı dıyoruz bakalım 🙊