Foto03 Sevda_aslan 16 ve 19 haftalarda erkek dendi 20de göremedi ve 24 de kız dendi 😂 meğerse biz herseyini almıştık bile 😬😂😂
Anneyimki Foto03 aynı bennn iki kere erkek dendi en son 22 haftada falan kız olduguna kanaat ettik ve şuan kesin kız.
Foto03 Sevda_aslan evet özel hastane buradaki özel klinik ama turkiyede erkek dediler ben almanyadayim burdaki doktorum kız dedi 😄
Foto03 Anneyimki ya benim bidaha ki kontrol 5 hafta sonra 😄 beklicem artık yani 29.haftada netleşmiş olucak