Nagehancaglarcinar
Arkadaşlar 4bucuk yasında bı oglum var 14 haftalık gebeyım ve dun bir kızımın olacagını ogrendık cok mutlu olduk ama ısım konusunda cok kararsız kaldık erkek bebege ısım bulmak daha kolaymış gercekten sızın onerebılecegınız guzel ve anlamlı kız isimleri varmı☺️