Snglyd Tulay61 merhaba.taa eylül ayında benim şuan yaşadığımı yaşamışsınız.benim bebeğimde 20haftalık ve hareket hissetmedim iki gündür.bana ne önerirsiniz.sizde süreç nasıl ilerlemişti.yardımcı olabilirseniz çok sevinirim