1PrensAnnesi Sonaybaycin 28+2 ama o kadar kanamalı ağrılıyımki haftada 2 kez nstdeyim doğuruyorum sanıo doktorlar🙂 ama oğlumla kararlıyız inş 38i görcez
Handeaslan39 Sonaybaycin 11 haftalığım ikinci gebelıgım ilk gebelıgımde 40*3te Doğum yaptım normal dire yattım sezeryan oldum 🙄😂
Sonaybaycin 1PrensAnnesi Saglıkla gelsin insallah🙏🏼 evet bugün itibariyle 39da bitiyor salı gününe kadar vaktim var gelmezse suni sancıyla dogumum baslicak☺ Bebegim kanala girmis bası suanda darisi size inallah🙏🏼
1PrensAnnesi Sonaybaycin aminnn inş🙏🏻 Sende sağlıkla al kucağına inşallah hiç sancın yokmu ? Suni sancıda rahat bişey gerçi çevremde çok duydum abartılacak bişey değilmş
Sonaybaycin 1PrensAnnesi hafif sancılarım var ama acılmam yok insallah olur🙏🏼☺ Evet benim doktorumda suni sancının kötü bisey olmadigini söyledi
Sonaybaycin 1PrensAnnesi hafif sancılarım var ama acılmam yok insallah olur🙏🏼☺ Evet benim doktorumda suni sancının kötü bisey olmadigini söyledi
Sonaybaycin 1PrensAnnesi hafif sancılarım var ama acılmam yok insallah olur🙏🏼☺ Evet benim doktorumda suni sancının kötü bisey olmadigini söyledi
Sonaybaycin Handeaslan39 aaa neden öyle oldu ki benimde doktorum 40+3te olmazsa hala suni sancı vericem dedi🙏🏼
Asliirim 19 haftalığım ve şanslı hamilelerdenim 👼 miskinlik dışında zorlayan birşey yok 🙏 duam sıkıntılı dönem geçiren anne adayları inşallah keyifli süreçlerine hemen geçsinler 🙏
Handeaslan39 Sonaybaycin Sonaybaycin SUni verdiler canım bana ama tutmadı 🙄 Oğlum iri ve kafası biraz büyük 2 cm açıklığım vardı ama olmadı 🙄 Doktorum ısrarla normal Doğum diye çabaladı dogumhaneue girdim ama olmadı canım mahalesef ve bırak daha beklenseydik oğlum kakasını yapmıştı Yiyecekmiş ama yememiş çok şükür 🙄🙄
Sonaybaycin Handeaslan39 allah korumus öncelik saglık tabiki sezeryan normal hic önemli degil🙏🏼 Benim doktorum normal olmamasi icin hic bir sebep yok dedi kemiklerin cok uygun normal doguma dedi üstelik bebegimin kafası baya asagıya inmis. Hayırlısı olsun sezeryanda olsa önemli olan saglıkla kavusmak👶🏼😍
Handeaslan39 Sonaybaycin aynen canım ama bak senın inmiş benımkı kafası yanda kalmıştı 🙄🙄 olamadı o yüzden canım 🙂 Aynen canım sağlıkla gelsın yeter 🙂🙂🙂