Ozeeer 11 aylığız hala kullanıyoruz.
Bence gerekli.Biz rahat ettik.ilk birkaç ay eşimle beraber oturma odasında yıkadık,kış aylarına denk geldiği için.havalar ısınınca ben tek başıma ebeveyn banyosunda küvetini yere koyup yıkadım.
Şuanda da içine oturtuyorum.çok eğleniyor suyla oynarken.kolaylıkla yıkıyorum.