gulsahisa5258 Merhaba hamişler aranıza katıldım 18 aylık hamileyim.22 ekim 2017 yılında evlendım.Doğumumu ağustos ayında yapacağım inşallah. Doğumdan sonra Doğum paramı alıp ekim ayında da tazminatımı alabilir miyim ? Benımle aynı durumu yaşayan var mi ?💕🤱🏻
TueDurmaz gulsahisa5258 canım doğum parasını alırsın bebek doğduktan sonra hemen başvur ekim olmadanda iş yerine evlilikten dolayı çıkıyprum diye dilekçe ver ihbarını vermiyorlar bilgin olsun