Ezgi1234
Şu an için normal Doğum 🙏
Doktor fitil ile başlatabiliriz dedi proses mi diyorlardı bu yönteme suni sancı gibi değilmiş sanırım ☺️
Açılma iyi ilerlerse epidural alırsam çok güzel bi Doğum gerçekleştiririz dedi doktor umarım öyle olur🙏
Suni sancı için de Doğuma hazırlık kursunda aslında onların kendi sancımız olduğunu sadece ilaçla açılma daha hızlı olduğu içinde in sancıların daha sık geldiğini anlattı doktor ☺️