Mervedmnt her insanın bünyesi farklıdır canım ben senin zamanlarında market arabası sürüp kendimi zorlamıştım ve kaşıktan bi ağrı girmeye başladı o gün akşamda hastane randevum vardı gittik nst bağladılar sancım çıktı biraz yatırdı doktor su içirdi bolca tekrar çekti azaldı döndü bana dediği bir daha böyle bi şikayetle gelirsen seni erken Doğum diye yatırırım ciğer geliştirici vururum dinleneceksin boş su içeceksin ağır iş yok ! Burdan Alman gerekeni al canım haftan çok küçük Allah korusun daha temizlik diyorsun bırak eşin yapsın dinlen çok ağrın Basra’da bi hastaneye git ihmal etme