Kasimu daha önce doğum yapmadım ama 1 kilo 700 gram doğmuşum annem parmak kızım diye seviyordum diyor bi sıkıntım yok ve annem der ki kilosunun çok olması iyi bir şey değil doğduktan sonra sağlıklı kilo alması önemli hem doğumu etkiliyor bide anneleri gereksiz strese sokuyor bence doktorumda kilo konusunda aynen öyle diyor tek taktiği konu sen çok kilo alma ki doğumun normal olabilsin yoksa işimiz zorlaşıyor dedi