kyr9324 Ben mecit marka almıştım n11 den. Dantel sevmediğim için spor bir modeldi. Kumaşı tok ve iç göstermiyor. Pijama-sabahlık ve gecelik almıştım.(2.5 yıl önce) Gecelik hızlıya gelip kırmızı aldım ama iş gördü benim için.
En nefret ettiğim şeydir beyaz iç gösteren gecelik giymek🙄 bazı markaların incecik kumaşları