Ecegul Hilalsvr arya herkeste var suan. Modaya uymamak en iyisi . Bildigim birsuru kisi arya ismini koydu. Aslı ve miray cok guzel secim. İkisi de guzel bence 🥰
Didi6 Senin yazdıklarından en güzeli Aslı 😍 Miray isminin anlamını iyi araştır canım. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
ZehraAlbayrak Hilalsvr yaren, defne, yasemin, ayse, sahra, ilayda, ipek, dolunay, zehra, asli, ayca, yagmur bisuru isim saydim bunlari seviyorum😊😊
Hilalsvr Güzel isimleriniz için çok teşekkür ederim. ☺️ Yok mu arttıran? Az evvel Asya ismini gördüm bir yerde. Asya da çok hoş geldi kulağıma
Mervemehr Hilalsvr aslı çok güzel bi isim bence. Görümcem koymak istediği için ben onu elemiştim. Onun haricinde zeynep ve elif isimlerini düşündüm bi ara. Sare de aklımdaydı. En son eylülde karar kıldık. Aksilik olmazsa bu ay doğum olcak. Onun harici eşimle tanışma ve sözlenme ayımız olduğu için bu şekilde karar verdik. Yani zeynep, elif, sare, aslı hatta aslıhan çok güzel isimler. Ben de yeni nesil yeni üretilen isimlerden çok hoşlanmıyorum. Bu isimler klasik ve eskimeyen isimler bence😊