Umutlubirkadin Hanımlar merhaba 👋 21 haftalık hamileyim normalden bebeğim sabahları hareket ederdi bugün etmedi bu normalmidir yoksa ben mi kuruntu yapıyorum
Kubuuu1 Umutlubirkadin yavaş yavaş düzene giriyor ben de 21+3 deyim bazen çok hissediyorum bazen daha az bazen gece geç saatte hissediyorum genelde yan yattigim zaman yoğun hissediyorum 24 e kadar düzene giriyormuş şu anda daha düzensiz hissetmek normalmiş ☺️
35ilknur35 Umutlubirkadin ben o haftadayken hatta 22 haftalıkken 2 gün boyunca hissetmedim Canım sonra nasıl oldu noldu bilmiyorum telaş yapmaya başlamıştım hareketini hissettim o haftalarda çok normal
Umutlubirkadin 35ilknur35 evet çok haklısınız meyve yiyip uzandım ve cok şükür oğlum 20 dakika içinde hareket etti 🙂🤲 Ilk gebeliğim olduğu için bazen çok endişeli oluyorum !Allah hepimizin kucağına sağ salim aldığı o günleri göstersin 🤲❤️
35ilknur35 Umutlubirkadin benim de ilk tecrübemiz olmadığı için ufak bişey bile olsa çok tedirgin oluyorum bende. Amin inşaAllah Canım ❤️🤲🏻
Umutlubirkadin Ilknur_emin Evet bende bazen iğne batiyomis gibi anlık olarak oluyor bu haftalarda normalmiş öyle biliyorum 🤗