Srn18 Arkadaşlar kan ilacı sabah aç karnına içmem gerekiyor ama uyanıp kalkıp içince de kahvaltı yapamıyorum süt ürünleri 2 saat yasak olduğu için :( kan ilacı bu yüzden içmek istemiyorum siz kullanıyor musunuz ?
cansuuhakann Srn18 benim eczacım aç karnına çarparsa yemekten tam 2 saat sonra al dedi öyle de içebiliyorum. Ferro sanol benimki
Mltm12 Srn18 ben sabaha karşı lavaboya kalkıyorum o zaman içip yatıyorum. Mutlaka iç kan ilacını ben düzenli kullanmamıştım doktor bebeğin gelişimi 1 hafta geri diyince kendimi yedim bitirdim benim yüzümden oldu diye🤷🏼♀️
pyymamm Srn18 eczacıya sorduğumda ac karnına dedi yada yemekten iki saat sonra kadar dedi kimisi uyumadan öncede kullanıyormuş