kbrtncr Merhaba 26 haftalık hamileyim ve bebeğim hep aşağı doğru vuruyor sanki orada bir balon varmış gibi hissediyorum. Bu sadece bana mı oluyor ☹ Ve sizce neden oluyor
Merversan kbrtncr benimde ayni hep ayni yerde sol kasığım da benim 20 +1 hissetmeye basladigimdan beri hep orda acaba normalmi bu
humaninannesi61 Bebeklerinizin kafası midenizde ayakları kasıklarınızda olduğu için gayet normal. Başı aşağa inince olmayacak😌
SirinTgby Ben de gecen gun bu konuyla ilgili bi baslik acmistim normalmis herkesin bu haftalarda boyle olabiliyormus. doktorum da ayaklari sol tarafta o yuzden orda hissediyosun demisti korkulacak bi sey yok rahat olun 😊
kbrtncr Halimearslan55 bi hafta önce gitmiştim kafası aşağıdaydı erken Doğum riskimde var her vurduğunda korkuyorum bende 🙈☹
mrvgun Ya ayaklarını yerim onların 😂😂😍 evet ben de 24 teyim aşağıya da vuruyor göbek deliği hizama da tüm vucuduyla saldırıyor sanırım hanımefendi 😄😄😄💕💕
kbrtncr Burdan herkese tek tek nasıl yazılıyor bilmiyorumda 😂 cevaplarınız için teşekkür ederim kızlar, 😍