Dancer80
Merhabalar.. 36 + 3 te nst sonucunda hafif kasılma cıktı bebegin başı kanala girmiş sizce dogum yakını yoksa bu normalmi? Dogum iznine ayrılmama 4 gün var acaba hemen ayrılsam mı? Cunku doktorum 39 doldurmamızın daha saglıklı olacagı nı söylemişti ne yapmalıyım bilmiyorum.