Ezo-masum yacoo kızlar ben geçen bebekte akademi arzu hanıma gittim 9 ay çok memnundum ama son kontrolde eşim kafamı karıştırdı gidip konakta doğurdum, keşke alikahyada doğursaymışım en azından para vermezdim, mahvoldum orada, doğum da kötüydü, odam da kötüydü, ilgi de kötüydü, normal hastaların olduğu koridorda bi odada kaldım karşıda yaşlı bi teyze sürekli bağırıyordu ameliyat fln olmuş heralde, sürekli ağlayanlar vardı, ücrete dahil olmasına rağmen oda süslemesi yapmadılar çıkarken bi kapı süsü zorla elimize tutuşturdular kavga ettim en sonunda, fotoğrafçı da izin almış o gün ne resim ne bişey kahretsin onları. Şimdiki bebek için tekrar arzu hanıma gidiyorum.