Dilekdmr Bebegimin sırtında doktor bişey var dedi korktum. Sonra baska ulturason cihaziyla bakınca sırtında kordon gözüktü. Doktor gelince hatirlat yine bakalım dedi. Nete baktım hiç bisey bulamadm başına böyle bişey gelen var mı yada bu sorun olusturur mu🙄
Mirzaveben Dilekdmr benim de bi bilgim yok canim ama iyi bi doktor araştırıp başka bi doktora görünsen nasil olur acaba bu arada kac haftalık hamilesinn
Zuzu Dilekdmr kordon sırtına mı dolanmış?Eğer öyleyae olabilir canım,boynuna dolanıp normal doğan bebekler var.Önemli olan düğüm olmaması
Zee88 Dilekdmr benimde ikinci hamileliğim ama böyle birşey duymadım etrafımda..ama bence korkmayın eskiden ultrason bile yokmuş böyle şeyleri kontrol edemiyorlarmış..
Dilekdmr Zee88 orası öylede sorunmuş gibi ilk başta doktor söyleyince korktum araştırdım bu konu hakkında yazı bile yok
Minnosunannesi Dilekdmr bişey dediği spina bilfida san şüphelenmiş olabilir. Banada aynısını demişti ama bişeyden ziyade genişleme var demişti. Stres yapma Yok yere . Bu doktorlardan emin olmadan niye bizlerin kuşağına kar suyu kaçırır anlamıyorum
Dilekdmr Minnosunannesi o an çok korkuttu gerekli aciklamada yapılmadı belki normaldir ama doktor gecistirdi gibi hissetiim🙄
Mavileyla Dilekdmr bence bir doktora daha gitmelisin en azından kafan rahat eder. Stres yapıp hamileliğin sana zehir olmasın. Çünkü bazı doktorlar gebeleri 9 ay boyunca strese sokup güzel günleri zehir edebiliyorlar.
Dilekdmr Mavileyla haklısınız başka ulturasondaki doktor kordon sadeve belin de dedi ben zaten korkudan onada soramadm bebek iyi cok şükür ama işte endise oluştu bi kere
Esrase Kordon göründü derken sırtının üstünde mi yani vücudundan başçğlı birşey miydi pozisyon undan olabilir bence cnm sıkma canını kaç haftalıksın
Zee88 Dilekdmr ilk hamileliğimde perinatoloğa bile yönlendirildim ikinci hamileliğimde 2 li testi yaptırmadım bırakın tahlillerimi bile geç verdim..ilkini zehir ettiler bisürü şey taktım kafama gereksiz şimdi hiç umursamıyorum..gerçekten kafanıza takmayın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙌🏻
Mavileyla Dilekdmr evet canım öyle oluyor ve 9 ay insana zehir oluyor ne olacak diye. Banada septum var dendi düşer yada erken doğar dendi hala aynı endişeyle yaşıyorum
Dilekdmr Mavileyla bazen insan nefret ediyor ama bişey olursa erken müdahake edilemez korkusu var bide
Mavileyla Dilekdmr aynen öyle bazen diyorum doktora gitmesem mi ama bu sefer acaba bise oldumu yaşıyor mu diyorum ayda 2 defa gittiğim oluyor.