dyt_ayse Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olacak akıntınız varmı ve özellikleri nasıl benim sulu iç çamaşırımı ıslatan bir akıntım mevcut endişelenmeliymiyim bilmiyorm öyle yoğun değil ama ıslaklık beni rahatsız ediyor
Deletedmom0026 dyt_ayse valla bendede oluyor bazen camasir giymedigimde pijamamdan dizime akiyor doktor hamilelikte normal dedi . Hatta iliski sirasinda fazla olmasina da normal dedi. Enfeksiyon olsa yanmadan anlarsin sikayetlerin olur sadece akinti ise normal.
anapanda12 Enfeksiyon kaynaklı olabilir bebeğin suyu da olabilir bunu doktıra gidip test ettirirsen daha iyi olur