335647 Benim oğlum şu an 2,5 yaşına yaklaştı ama söylim,dün gibi aklımda herşey;36+1 de 2750 doğdu doğdu ama 2 gün yoğun bakımda yattı 2500 düştü, sarılığı evde atlattık ve ben inatla israrla 2 saatte bir sağdığım sütü uyandırarak da olsa verdim(3 hafta emmedi). Sonra hızlı bir kilo alma eğrisine girdi ve tombiş bir bebek oldu. Sanırım yağ depolayıp,kilo almaları çabuk oluyor erken doğanlarda🤗