Akademisyenanne sağol canım 😊😍 yaparsın tabiki üstesinden gelirsin ilk günler dikişlerin zorlar kayinvaliden gelsin yemeğini felan yapsın tabi yardım edecek biriyse.sana yük olacaksa hiç çağırma ama.Sürekli gazın,kanaman olacak rahat eder misin onun yanında iyi düşün.Birde lohusalıkta dikişlerin,uykusuzluk olacak beynin hiç kaldırmaz stresi.Normal doğum yaparsan hemen ayağa kalkarsın çokta kalmasın hemen gönder 😄ben öyle yaptım 3 gün kaldı baktım faydadan çok zararı var hemen gönderdim.