issss Doktor izin verse dişçiler yapmıyor 🤷🏻♀️ ben imzalı kaşeli kağıt ile gittim 31. Haftamda yapmadılar. 35+4 olduk antibiyotik kullandım bu zamana kadar ağrısız geldik. Su günler de yine sızlıyor. Sabredin doğumunuza az kalmış. Karanfil yağı kullanırsanız çok sürmeyin diş eti yanıyor tahriş oluyor. Tuzlu gargara yapabilirsiniz. 1 bardak elma sirkesi 1 diş sarımsak kaynatıp soğuyunca onunla da gargara yapabilirsiniz. Tadı kötü ama rahatlatıyor. Bir de bitkisel ilaç olarak sadece sarımsağı dişinize bastırabilirsiniz. İnşaAllah ağrınız Doğuma kadar ve doğum sonrası olmaz en azından yaptırana kadar 🤲🏻🌸