Kubraa23 ya bende de inanılmaz bi iştah kapanması oldu ne görsem midem bulanıyor aslında kötü şeyler e denk geldim psikolojim bozuldu keşke iştahım açılsa kahvaltı yapmıyorum yumurtadan tiksindim 1 tane minik danone yiyorum vitamin ilacı içiyorum 1 bardak kendimi zorlayıp süt içiyorum öğlen gibi akşamda eşime yemek yapıyorum ama 2 kasık maksimum istahimin açılması için ne yapabilirim vicdan azabı cekiyorum bebeğim benim yüzümden besleyemiyor diye hatta şuan 2 gün geriden geliyor dedi doktor 😢 kendimi zorluyorum ama vu sefer kötüleniyorum