derinmavi Ben vajinismus tedavisi sormadım ki. Bu yöntemi deneyen var mı diye sordum. Bilginiz yoksa lütfen cevap yazmayın. Sezaryen doğumdan haberiniz yok sanırım tugce1803
Tugce1803 derinmavi Bir sağlıkçı olarak herşeyden haberim var. Sizin düşünceniz saçma ben onu söyledim tedavi olun ki rahat bir hamilelik geçirin diye. Söyleyende kabahat ne haliniz varsa onu yapın
Deletedmom2224 derinmavi bence bu konuyu aşmadan bebek konusuna girişmeyin önce eşinizle aşmaniz gereken şeyler var şuan bir şeyler yerine oturmamışken bir bebek yapmak çok da doğru olmaz bence
Tugce1803 Deletedmom2224 ay boşver canım ya yardım edelim diyoruz neymiş onu sormamış🙄Bırak zorluğunu çeken o. En basitinden grip için tedavi olmazsan grip geçer mi hayır işte bu kadar yani. Boşverelim biz
derinmavi Biz eşimle gayet mutluyuz. Şikayetçi değil bu durumdan. Bebeği benden çok istiyor. Lütfen bilginiz olmayan ilişkilere yorum yapmayın. Her erkek her evlilik aynı değil. İyi niyetinizi anlıyorum ama sorduğum soru o değil.
derinmavi Allah sizi de sınamaz inşallah benzer bi durumla. Karşınızdakinin psikolojisini düşünün biraz
BuluttSecil derinmavi kayganlaştırıcı kullanmanızı önermem sperm hareketliliğini azaltıyor. Enjektörü kullandıktan sonra ayaklarınızı kaldırın mümkünse. Ve yumurtlama dönemi boyunca 2 güne bir uygulayın ama her seferinde yeni enjektörle
Tugce1803 derinmavi Biz seni kötülemedik duygu sömürüsü yapma. İnsanca sana yol gösterdik tedavi ol herşey daha kolay güzel olur dedik iyiliğini istedik
Aysll derinmavi buna benzer bi postta okumuştum bi tane bayan enjektörü yarıya kadar hava doldurmuş kalanına eşinin spermlerini çekmiş belinin altına yastık falan koyarak birden boşaltmış enjektörü daha hızlı gidiyor öyle dedi
derinmavi kızlar alınmayın, iyilik için söylediğinizi biliyorum ama cidden evlat hasreti çekiyorum ve tedavi ol lafını çok duyuyorum artık patladım :( inanın kaç doktora gittim. aslında aştım da o korkuyu ama eşimde de sorun var maalesef :( öneriler için teşekkür ederim diğer arrkadaşlara hızlıca boşaltmak gerek sanırım ama bakalım cesaret edebilirsem :)
Jupi derinmavi seni çok iyi anlıyorum, şırınga yöntemini bilmiyorum ama aşılama da bir çözüm olabilir, aklında olsun
derinmavi Jupi çok teşekkürler. evet son çare olarak onu düşünüyorum. daha bu ay ilk denemem olacak da bu yöntemle hamile kalmış birilerini görürsem moral olur dedim :)