Linosko İnstagramda mühendisin oğlu diye bir sayfa var hepsinin icerigini incelemis bir bakın derim ☺️
Yprkk Dilarayesilmen ben minoris aldım canım . Granül deterjanlar zamanla hem makina da birikiyo hem de düşük sıcaklıkta yıkandığı için bebek kıyafetleri içinde erimeyip kalıyo
wishoflove Dilarayesilmen ben de baby&me aldım hatta yıkadık dün. kokmuyor buram buram zaten kokmamasi gerektiği için bunları alıyoruz. leke olmadığı için performansı hakkında bişey diyemeyeceğim ama :)