Mrvm005 korkma canım Allah neyi nasip ettiyse onu yaşayacağız. Kötüyü çağırma ki ,kötü olmasın .sen kendini yorma ,guzelce dinlen, gerisini Allaha birak .stresin bebisi de etkiler. Bende korkuyorum en yakin arkadaşım daha yeni düşük yaptı ama dusunmemeye çalışıyorum, güzel şeylerin hayalini kuruyorum. Inşallah sağ salim kavusuruz minnaklarimiza