Eylulbebekk Merhaba! Kızlar 29+6 dayız bugün hafif az pempemsi kan geldi bdaha gelmedi doktoru aradım bi sorun olmadığını söyledi sizdede öyle bir durum oldumu teşekkürler ..
DnzNhr Eylulbebekk bence bu kadar şeye hemen git derim ilişki yaşadın mı acaba 🤔 belki zorlandıysan olabilir dicemde yazardın heralde😬
2354 Eylulbebekk canım bence bir bakılması gerekiyor ya öyle birşey olmaz demekle benim içim rahat edemezdi he tabiki doktorun senin durumunu Daha iyi biliyordur ama bilemedim bence bir muayene ol 🙏🏻
bett_012 Eylulbebekk O nası doktormuş . Bende de kan geldi rahim kısalığı çıktı . Bence aksatma muane ol
Ekimmeselesi Aslında bildiğim kadarı ile ilk aylar düşük tehlikesi bu aylarda ise erken Doğum habercisi oluyor. İçinize sinmiyorsa bir muayeneye gitmekte fayda var.
Aleyyynavefa Bence muayene olmadan birsey olmadigina karar vermek yanlis doktorunuz nasil bu riski alabildi hayret .. daha gecen gece 24 haftalik gebe bir kadin yazdi gece yarisi forum a ufacik lekesi gelmis . Doktora git diye israr ettik bekledi bekledi en sonunda gitti gider gitmez doguma almislar meger doguruyormus kadin . Bence hastaneye gidin muayene olmadan ne oldugu bilinmez tedbiri elden birakmamak gerek bazilarinin sakir sakir kanamasi olur ama aslinda onemli birsey degildir hersey normaldir bazilari da ufacik leke gelir erken dogum yapar bunu muayene etmeden kimse bilemez