arkadaşlar 32+3 hamileyim kasiklarimda 30dan beri ağrı hissediyordum işte doktor bugün rahim ağzı ölçtü 21 cıktı bide bebiş malesef kanala bayagaa yerleşmeye başlamış sancim çıkmadı 35 falan ntsde ama ,doktor dedi rahim ağzı sınırda biraz niyetlenmiş gibi ciğer geliştirici iğne vurdu bana 🤔☹ dedi cumaya kadar gelmezse artık gelsene inşallah kuvez süreside kısalır falan filan varmı bu durumu yaşayıp zamanında doğuran ?????