Bsye16 kompensan al canım eczaneden günde 4 kez alabilirsin . Naneli şeker gibi çiğniyorsun . Ve beni anında rahatlatıyor . Özellikle gece yatarken başlıyo yanmalarım . . Doktoruna danış yinede ama benim doktorum kesinlikle zararsız dedi . Özel hastaneye gidiyorum için rahat bi şekilde kullanabilirsin