Ipekozsyhzry Arkadaslar guzel hamisler ben 8 yasimdan 18 yasima kadarr astim tedavisi gordum ve kaybolmustu sali gunu gogus hastaliklarindan randevu aldim gidecegim ama sizede tanisiyim suan karnim buyudukce nefes almam zorlasiyor inhaler kullansam bebebge zarar olurmu kendi doktoruma sordum gogus hastaliklari bilir dedi sali gidecegim ama hafif nefes alamiyorum
Suna_Aysal Ipekozsyhzry ben kronik alerjik astimim gerektigi zaman kullaniyorum doktorum kullan dedi gerektigi zaman
Ipekozsyhzry Suna_Aysal doktoruma sordum gogus hastaliklarina yonlendirdi saliya randevu verdi arada hala tikaniyordum ama hamile oldugumda karnim genislediginden dolayi nefes alim zorlasti kullansammi acaba simdi
Ekimmeselesi Canım benim herhangi bir kronik rahatsızlığım yok fakat bende nefes darlığı çekiyorum. Nedeni ise bebek büyüdükçe rahim genişledikçe diyaframa baksı yapıp olması gerektiği yerden 4 cm yukarı çıkartıyor. Diyafram yukarıda olunca ciğere baskı yapıyor ve nefes alımı zorlaşıyor. Geçecek inş. canını sıkma kafanı yüksek tutmakya bak uyurken hatta iki adet yastık kullan seni rahatlatacaktır. 🍀
Vil Astım olup hamilelik sürecinde asi olan varmıdır kizlar Bn bu akşam olucam astım hastasıyım ve 28 haftalık hamileyim biontek olucam doktorum izin verdi ama Bn biraz gerginim açık cvb yazarmisiniz olan varmı asi