Mart_annesi ben eldivenle alıyordum sonra hamileyken hassaslaştım ve zorlanmaya başladım öyle böyle kendime ağda yaptım hep 5.ayıma kadar sonra dayanamaz oldum ve jilete döndüm, 31.haftamda falan ağda yaptırdım. Ölüm gibiydi. Aşırı acıdı kanadı. Bir kaç hafta rahattım tabii sonra tekrar yaptıracaktjm ki oğlum erken doğdu, apar topar jilet yaptım. Sonra dedim ki eziyete hiç gerek yokmuş. Evet rahatlık çok rahatlık ama p ağda yaptıranlar seni anlayamaz 😔