Damlayrtsvn Arkadaşlar 30 haftalik ikiz gebeyim. Dünden beri bebekler çok fazla hareket ediyorlar. Hafif mide bulantım oluyo ara ara. Birde ishal basladi. Sizce bunlarin bi anlamı var mı? Etrafimdaki kisiler bebeklerin dönmüş olabilecegini filan soyluyorlar. Sizce nedir?