Bidamla Merhaba hanimlar. zorunlu sezeryan olucam kismetse. Sonrasinda korse kullanmayi dusunuyorum. Aranizda kullanan var mi? Etkisini gordunuz mu? Sezeryan sonrasi ne zaman ne kadar sureyle takmaya basladiniz? Yardimci olur musunuz?
Hll Bidamla canm gecmiş postlarda bu konu cok acldı bi bak derim. Ben yamuna latex korse alacagm. İlkinde bez sarmştm. Dogumdan 1 hafta sonra kullanabiliyorsun.