Yesim_Ikra ben Amerika’da yaşıyorum gebelik boyu max 4 muayene yapıyorlar. Yani sakıncalı olan kısmı zaten tamamı. En güzeli çok gerekmedikçe baktırmamak. Ama başlarda bir sürü risk var ve bu tamamen kişisel. Kiminin erken görünür karından da ilk bakmada çıkar. Kiminle doktor vajinal bakmanın daha yararlı olacağını düşünür. Mesela ben kendimdeki sıkıntıları söyledim buna rağmen hiç vajinal bakmasa istemezdim. Çünkü ilk üç ah en sağlıklı görüntü ordan alınıyor