busra03 Merhaba hanımlar 😇 benim ilk hamileliğim ve nerden ve hangi bedenlerde kıyafet alcam hakkında hiç bir fikrim yok.. Ayrıca ben tesettürlü olduğum içinde bildiğim yerlerden kendime uygun bulamıyorum.. Bilenler yardımcı olabilir mi
Yazey busra03 benm karnım öğle çok çıkmadğı için çoğu kıyafetlerimi kullandım zaten genellşkle beli büzgülü almıştım o yzden bayağa kullandım sen mesela beli büzgülü tunik yada elbise alablrsin her zamn kullanışlı oluyo yada çan şeklinde inen tunik falan
nilly Beli lastikli pantolonlar al, ben üstüme normal bedenimin bi büyüğünü alıp sıradan markalardan giyiyorum. En rahatı da göğüs altından açılan bol uzun elbiseler.
Aleyyynavefa Lc waikiki 'nin hamile pantolonlari asiri rahat . Tesetturlu oldugun icin bol modeller de var onlardan da alabilirsin ama mutlaka bi git derim ben cok guzel esprili hamile tisortleri de oluyor 😌