Mrvt Kızlar 34. Haftadayım kahverengi lekelenmem oldu ama sancı yok çok şükür. Bilgisi olan var mı bu konuda. Bel ağrım var biraz 😔😔
Mrvt Merveonay az önce gittim geldim canım nst yapıldı herşey iyi normal. Vajinal muayene yapmak istedi ancak yaptırmadım devam ederse akıntın tekrar gel dedi. Ama korkuyorum bişey olur diye
Merveonay Mrvt inşallah olmaz canım stres yapma bi duş al ılık ama yat dinlen düşünme alttan baktırmamaklada iyi yapmışsın daha haftan erken onun için
Mrvt Mavilianne çok şükür sancım yok canım 2 saatlik yola gidip geldim araba salladı sanırım ondan oldu bu akıntı da 😔
Mrvt Merveonay Merveonay inşallah bişey olmaz canım Rabbim korusun bebişlerimizi🙏🏻 Evet bi yarım saat düşündüm alttan muayane yaptırıp yaptırmamayı sonra zararlı olacağına karar verdim