Emine55
SedaErarslan
Ben 17.haftasindan beri hissediyorum😍onceleri kelebek cirpinmasi gibiydi ama artik baya guclendi sanirim tekmesinide hissediyorum ozellikle meyve yerken ve sonrasinda cok haraketleniyor,sol tarafimda kafasi soluma yattii basiyor tekmeyi surekli kafasini oynatiyor uyutmuyor beni🤪 arada balik gibi kayiyor❤