Nur-ak 30.haftadayım bebeğin hareketlerini ilk defa bu kadar aşşada hissediyorum buda ağrı yapıyor normal mi endişelenmeli miyim 🙈
Mavilianne Nur-ak Pozisyonu nasıldı canım en son gittiğinde. Normal assağıya vuruyor olabilir veya döndüyse başı olabilir. Benim de 29. Haftadan bu yana assağıda hissediyorum 😌
sevgitekes Nur-ak baş aşağı dönmüştür.O yüzden öyle hissediyosun bende senin gibiydim o haftalarda 32 de gittik ki baş aşağı dönmüş
Mavilianne Nur-ak Her yere vurabilir. Hafif yan dönebilir, benim Doğum pozisyonun da ama mesela yanlara da çok vuruyor kolları sanırım mideme tekme atıyor falan içeri de ne yaptıkları belli değil 😂
duyguozz26 Az önce bende bununla ilgili post açtım, dönmek üzere dönmeye çalıştığı için baskı hissediyosundur benimki dönerken 1 hafta belime kadar vurdu acısı dün kontrolümüz vardı dönmüş rahatım 2 3 gündür bu seferde ayakları yukarda oynarken ellerini yumurtalık yerlerimde hissediyorum aynı anda o zorluyor. Normaldir yani, uzan dinlen sıkıştırma o zaman daha rahat ediosun kanaman vs yoksa endişelenme derim ben onuda strese sokma 😊🥰🙏🏻
duyguozz26 Nur-ak yok yok yerleşip dönerken sinirine dokunuyordur doktor elektrik çarpması gibi baskı acı normal dedi bana ama dediğim gibi gözlemle bi belirti olurda git için rahat etsin yinede 😊🙏🏻