Mucize_istiyorum22 [silindi] amin inşallah allh once tum isteyenlere sonrada bana ikinci defaa yasatsin bu duyguyu insallh
Deletedmom00170 [silindi] kuzum şimdi söyle yakin arkadasim regl olmuyor yumurtlama da olmuyor galiba heray şükür yumurtlamam oluyor ki regl oluyorum bir sorun yoktur diye düşünüyorum
Mucize_istiyorum22 [silindi] rahim filmi etkili evet bnde polikistik overim ama rahim filminden sonra küçük bi histeroskopi operasyonu gecirdim 3.ayi gebe kaldim
[silindi] Mucize_istiyorum22 cevremdeki se hamile kalamayan herkes o film sonrasında kaldı bende onların tavsiyesi üzerine çekildim.senin de gözün aydın hamileliğin hayiri olsun canım 😘😘
Deletedmom00170 Mucize_istiyorum22 kuzum ben her ay yumurtlamam oluyor ki regl oluyorum Çok şükür değil mi oyle düşünüyorum
[silindi] Deletedmom00170 evet öyle canim ama benim bazı hormonlardan dolayı rahmim gebelige hazır değildi döllenme bile tutunması zor oluyormuş ,bir ay ilaç kullandım geçti oda bir git kuzum hastaneye ya
Yaprakserkann [silindi] hayırlı olsun kuzum kucağına aldığın günlerı doğum hıkayenı yazdığın günlerıde göruruz inşallah 😘😘
Deletedmom00170 @Betulsna @[silindi] sizler bana kızmayın hiç muayene olmadim da gitmedim de korkuyorum ve utaniyorum Lütfen bana kızmayın siz benim kızkardesim hemcinsimsiniz Sizler benim için çok önemlisiniz yavrularım benim💙