minikmucizem1_ .canım
Benim hikayem koç uzun ,ne yaptıysam nafile ,soğan kürü yaptım icitim olmadı. 4ay sonra tekrar yaptım gene olmadı.maydanoz suyu yaptım nafile .süt ve maydanoz buharı na otur dediler gene olmadi kanalları aciyomus güya..tabi bunları yaparken hüsrana ugradigim her ay devlet Hastanesi'ne gidiyordum.,1 sene boyunca problemin yok deyip beni gönderdi.eb sonunda eşimden tahlil istedi onunkilerde temiz çıktı.klomen hapına başladı ve dedi ki bu şekilde hamile kalamazsan tüp bebek merkezine yinlendrcem dedi.klmeni verdi bermesinede takibe almadı beni takip Edip ctlatma iğnesi vermesi lazımdı.supheye düştük tabi kelimenin ilk ayında gene hüsrana ugradik..gene aynı doktorun yolunu tuttuk ultrasonda baktı dedim neden hamile takibe almadiniz ctlatma iğnesi yapmadınız ,cevabı gerek yok yumurtan kendiliğinden çatlamış dedi.ettesi gün eşimle özel hastanenin yolunu tuttuk tabi para yok.vardir herşeye bir sebep deyip kuperimi bozdurduk.ozel hastanede 1 tl ye baştan aşağı muayene oldum.( Devlete göre hiiic problemim yok ama ) özel hastanede çıkan problemleri sayayim..TSH.hormonu yüksek.,rahim dokusu kalınlaşmış.prolaktin hormonu düşük.Polikistik over,.klomene bağlı kist,ve doktorumun ilk olarak yaptığı şey.bu ay tahmini inceltelim ,kisti yok edelim bide hormonlarını dengeye sokalim..sen boş yere oyalamiyacagim.birdahaki ay direk rahim filmi cekicem,rahim filminden sonraki 3 ayda yüksek oranda hamilelik elde ediceyimizi düşünüyorum dedi kanallarını garantiye alalım en önemlisi bu dedi çünkü kanallarda sorun varsa hangi tedaviyi yaparsak yapalım nafile dedi ve önümüzdeki ay adetimbiter bitmez rahim filmini cektirdik.doktorum ufak tikanikliklar vardı büyük ihtimalle dedi ilacı ilk siktigimda geçmedi tuplerinden ikincide geçti dedi.neticede vardiysada açıldı.suan tüplerin açık dedi .şimdi gidin 3 ay deneyin.3 ay içinde seni gebe olarak bekliyorum dedi gönderdi ve öylede oldu ,3.ayde meleğim geldi . ilk ayında zaten antibiyotik kullandım ,o ay gebelik beklemedik ,ikinci ayda olmadı
Şuan 3. Ayim ve hamileyim.kizlar Kısacası size şiddetle HSH (RAHİM FİLMİ ONERİYORUM)yaptırın gerçekten kanallarda sorun yoksa bile ilaç geçtiği için genişletiyor ve daha fazla sperp geçişi sağlanıyor.tuplerim yapısı yenileniyor ,rahim gebeliğe hazir hale geliyor ,tkanma varsa enfeksiyondan dolayı ,veya ypsiklik.kan phtisi onlarda temizleniyor.kuzular.Allah yar ve yardımcınız olsun.Rabbim dileyen herkese versin.😍kimsenin kucağını.bos bırakmasın ,,uumudunuzu hic yitirmeyin.benim anne olamama seruvenim adlı günlüğümu okusaniz aglarsiniz,ne laflar duydum ne nispetler gördüm gizli gizli aglamarim..eşimin yanında söylenen sözler 😭bitti hepsi şükür sıra sizde şimdi sizin imtihanınız bitecek ,allahimin izni ile sizde bu duyguyu tadacaksiniz .hepinizi öpüyorum nanaktan.uzun oldu hakkınızı helal edin.😘😘