cnntylmz Kizlar mrhba . Adetim 1 hafta gecikti 2 kere kan testi yapildi negatif bu ay hastaydim aferin aldm 2 kere bu etkilemis olabilirmi doktora gittim tarlusal verdi acaba dogal yolla adet olmayi mi beklesem basina gelen var mi❤
ASELHAN cnntylmz eğer çocuk sahibi olmak istiyorsan ilaç neden alıyorsun canım alma dikkat et böyle şeylere 2 defa içmişsin hemde aferimden ağrıların çok şiddetli oluyorsa eğer sadece parol iç hamileler için en az risk odur
Fatmaahuseyin Benimde adetim gecmisti kanda negatif cikti tarlusal kullandim sonra 10 gun gecti kullandikdan 5 gun falan kullandim adet olmadim farkli doktora gottim gebelik testi yapalim gebe degilsen farkli bir sokturucu vericem dedi baktim ki gebeymisim megerki doktorum tarlusal pek etkilemez gebelikleri dedi cok sukur suanda 9 haftalik olduk masallahinizi alirimv ve gebeligimi bilmedigim icin umutsuzdum uzun zamandr bekliprdum cunku bebisimi yine negatiftr diye sacimi dahi boyamistim stres atmak icin Rabbim esirgesin💓