eylulunannesi 3 saattir hiç şiddetlenmeyen ama gelip giden belimin sol tarafında bıçak batması gibi ağrı var. Sanki kasıklarıma bacaklarıma inecekte öyle kaldı gibi. Bacaklarım karnım 1000 kg sanki hiç hareket ettiremiyorum gibi birşey şimdi duşa girdim su felan içiyorum yatıyorum ama belim geçmiyor Doğum belirtisi mi
Taneminci eylulunannesi 39+0 belimden kasıklarıma vuruyor bıçak saplanır gibi ama bir anda vurup gidiyor bir süre sürüyor sürdüğü zaman boyuncada aniden vurup gidiyor bazen bacaklarımada vuruyor ama 4-5 gündür gece saatinde oluyor 🤷🏼♀️
eylulunannesi Turkan0730 asla geçmiyor sanki şiddetlenecek gibi de arada çok oluyor arada hafif hafif devlet hastanesine gidiyorum malesef doktorumla görüşemem 😓
eylulunannesi Mavilianne hiç geçmedi hala belimde var karnıma geldi gitti bi defa kasıklarım ve bacaklarım ağrıyor şua nda
Ceyda28 eylulunannesi bence hiç bekleme acile git zamanında dolmuş zaten riske atma bu haftada yalancı sancı olma ihtimalide yok