_MissLaviNia_ umudunu kaybetme kuzum. Allahtan umut kesilmez. Ben de 2 kimyasal gebelik geçirdim geçen ay bekledim olmam diye adet oldum, bu ay bekledim adet oldum kimyasal gebelikten sonra 1 ayda korudum 3 ay oldu tık yok. Ovulasyon testini bilmiyordum bile bu uygulama da öğrendim bu adetim bitince deniycem. Belki seninki de geç döllenme ya da zamanı değil Allahtan başka kimse bilemez dua bütün kapıları açar. Rabbim tez vakitte kucağını doldursun. Ama kafana takma stres yapma o daha çok tetikliyor olacağı varsa da olmuyor emin ol. Bende çok takanlardandım.