Sabina1234 Meraba arkadaşlar aranızda bu haftalarda hamile olanlardan bişey sormak istiyorum vajinal akıntıda son zamanlar artış olduğunu görüyorum bu normalmi ? Sizdede böyle oluyomu ama akıntı renkli kotu kokulu felan da deyil hani
Tuanadeniz1 Sabina1234 merhaba bende 28 hafta oldum suan. Evet oluyor son zamanlar normal şeyler bildiğim kadarıyla . Enfeksiyon olmadığın sürece sıkıntı yok
Ayse2161 Sabina1234 bende de oldu ama rengi hafif yeşilimsi gibi acile gittim alttan bakmak istediler baktırmadım test yapalım dedim idrardan onu da yapmadılar eve geldim haftaiçi kendi doktoruma görünecek artık
HNur_06 Sabina1234 benimde 23den beri var şu an 25im. Normalmiş oluyormuş. Enfeksiyon olmamasını için kuru tutmaya özen gösterin
Kubraismail61 Benimde öyle çok yok 24+1 im ama normal die biliyorum herkesin bünyesi bir değil sonuçta. Rengi önemli daha çok.
Mrv_ycgl Sabina1234 enfeksiyon olabilir bi baktir istersen.. kizlarr alakasız ama bişey sorucam 24. Haftada yolculuk yapar miydiniz 3 saat gidiş 3 saat dönüş yol ama ben tedirgin oluyorum araç büyük ve çok sallanıyor 🤔
Meltemkskn Mrv_ycgl canım eğer tehlikeli bir gebelik geçirmediysen sorun olmuyor ama iki saatte bir ayağı kalkıp yürümen sana ve bebeğe iyi gelecek onun dışında yolculuğun sorunu olmaz😊
Dryl Sabina1234 merhaba canım ben 24+2 yim. Su gibi akıntı bende de gün geçtikçe arttı. Doktorum normal olduğunu söyledi. Akıntı sarı veya yeşil olursa enfeksiyon ve mantar riski artıyormuş. Ama su gibi akıntında çok aşırı ise yine bir doktoruna sor.