Pyemsespyemses111 bunu yapabilen çok az hekim var. Sakın video izleyerek sen ya da başkasına yaptırtmaya çalışma aman bebeğe zarar verirsin benimkide makat gelişti 37 de döndü kendi kendine. Ovalamayla değilde rahmine doğru müzik dinletebilirsin, eşin rahmine doğru konuşabilir haraketli oldugu zamanlarda ve yapabilceğin bir kaç haraket var onları yapabilirsin. Çok strese girme dicem ama ben girmiştim onun için inşallah döner diyorumm ama dediğim gibi dışardan müdahale ile bebeği döndürmek her yiğidin harcı değil canım