Esra7814 Eloon 30+4 ve çok hareketli zaten öyleydi ama bu hafta bir acayip ve mide bulantısı bel bacak ağrısı yapıyor öyle bir vuruyorki aşağıya dogru sanki uzun zamandır idrara çıkmamış skışmışım gibi oluyor anlık biraz zor zamanlar nefes daralıyor 😔
Nurella2510 Eloon bel ağrısı bacak ağrısı bolca sakarlık uykusuzluk yalancı sancılar dahada bir sürü şey var saysam bitmez 🤷♀️
aysenurr96 Eloon 00:00 itibariyle 33 hafta ☺️ mide ve sırt ağrısından başka sorunum yok Allah'a şükür 🤗
Glydn Yorulmaya ve fazla oturmaya gelmiyor bel ve sırt ağrıları başladı🤦🏻♀️ Tabi ağırlaştık da artık 31. Haftya giriyoruz 😻
Koza Bugün neredeyse hiç hareket etmedi sinirim bozuldu resmen yedim yattım yürüdüm su içtim müzik dinlettim çokta oralı değil. Endişelenmeli miyim bilmiyorum. Dün iyiydi baya gece çok sırt üstü yatmışım acaba ondan mı diyorum aklıma kötü şeyler geliyor mutsuzum şuan :/
Eloon Koza bu tarz konularda kulaktan dolma bilgilerle yol gösterilmesine karşı biriyim , içini ferah tut eğer sabahta şikayetin devam ederse doktoruna başvur bence ihmal etme nacizane tavsiyem.
Koza Eloon geçende hareket etmiyor diye gittim içeride kıpır kıpırdi ama ben hissetmiyordum. 10 olmadı daha gün içinde bugün ne zormuş böyle şeyler :(
Tugceee123 Koza benimkinin maşallah her hareketi hissedilmiycek gibi değil elleri ve ayakları çok güçlü sürekli tekme ve yumruk yiyorum bide kaburgam çok acıyor fazla dik oturamıyorm
BuluttSecil Bol bol akıntı kasık bel ve karın ağrısı ve sürekli acaba doğıruuor muyum korkusu lavaboya korkarak gitmeler uykusuzluk nefes darlığı 🥺
Eloon BuluttSecil bence korkup kendini strese sokma , senin stresli olman demek bebeğinin stresli olması demek 😕
Elif_murat 32+3 ama haftalardır geçmek bilmeyen catı ağrısı, 1 hafta önceki doktor kontrolünde çıkan mantar, fitille geçti kontrole gittim bu sefer siğile dönmüş. Onun için karışım hazırlattım. İlaçlar içiyorum. Ama bu çatı ağrısı denen şey mahvetti beni. Ne yerimden kalkabiliyorum ne de yatalta sağa sola dönebiliyorum 🤦🏻♀️ Allaha şükür başka bişey yok şu an. Gerçi daha ne olsun dimi 😁