SuleDoruk 11+3 te gittim baktı ama tahminim yok dedi. 12+4 de gittim cinsiyete bakmadı. Erken dedi 14. Hafta daha iyi olur dedi
Şimdi 16 Eylül’ü bekliyorum o zaman inşaAllah 15+1 olacağız daha net birşeyler söyler belki 😌 ama meraktan heyecandan da nasıl durduğumu Allah bilir😄 🤔