53rizeli_34 Adetim birgun gecti kantesti yaptim ama olumsuz sizce erkenmi yaptirdim birazdaha beklemeli miyim
ASELHAN 53rizeli_34 canım adetinin gecikmesinden 3 gün sonra yap ben 4. Günümde yaptım erken gebelik testi al ama hemen ikinci çizgi belirdi bende bekle bakalım 2 3 gün daha sen
Firdevsi Kan testinde hemn belli olur diye biliyorum canm ama umutsuzluga kapılma biraz daha geçince yine yap Rabbim gönlüne göre versin
53rizeli_34 Firdevsi amin inşallah rabbim banada tüm anne olmak istiyenlerede hayırlı evlat versin teşekkür ederim